Свята і розваги
«Спортивні розваги»
«Олімпійські надії»
Мета
розваги:
Популяція фізичної культури та залучення дітей до систематичних занять,
створення позитивного настрою
Завдання
розваги:
·
Удосконалювати
вивчені навички основних рухів у змагальній формі;
·
Розвивати
спритність, швидкість реакції;
·
Закріплювати
знання про види спорту, які входять у зимові Олімпійські ігри;
·
Виховувати
почуття колективізму, повагу один до одного;
Інтеграція
освітніх галузей
«Соціалізація»
- Формування уявлень про дружніх взаємин між однолітками
«Комунікація»
- Розвиток вільного спілкування з дорослими та дітьми
«Фізкультура»
- Область здоров'я
Попередня
робота:
·
Складання
сценарію розваги, підбір ігор та естафет, оформлення залу, підбір спортивного
інвентарю;
·
Поділ
дітей на дві команди, в кожній команді по шість чоловік. Виготовлення медалей
·
Обладнання
та інвентар: кеглі, обручі, ключки, шайби, дуги, музичний центр, диск із
записом маршу, спортивна форма;
Хід
розваги:
Вихователь в ролі Незнайка. Діти входять в групу разом з Незнайком під марш,
роблять коло пошани і стають півколом.
Незнайко:
Я вітаю учасників спортивного свята «Олімпійські надії. Пропоную представитися
нашим гостям.
Незнайко
проводить гру раз, два, три назви своє ім'я. (Діти по черзі називають свої
імена)
Незнайко:
три, чотири, п'ять будемо ми зараз грати. (Діти роблять коло) Незнайко
проводить гру «Назви зимові види спорту» (діти називають зимові види спорту,
Незнайко вивішує картинки на дошку)
Незнайко:
Хлопці всі ці види спорту входять в зимові «Олімпійські ігри»
Незнайко:
Як ви думаєте, чому наше свято називається Олімпійські надії»? (Відповіді
дітей)
Незнайко:
Так, я сподіваюся на вас, що у майбутньому ви зможете підкорити Олімпійські
вершини і бути першими на Олімпіаді
Незнайко:
Ви мої Олімпійські надії. А щоб стати учасником Олімпіади та продемонструвати
свої досягнення, перемогти всі рекорди, необхідно багато займатися фізичною
культурою, щоб бути сильними, сміливими, спритними. Ви хочете бути чемпіонами?
( Відповіді дітей)
Незнайко:
Пропоную влаштувати змагання. Покажіть нам свої здібності
Незнайко:
Девізом наших змагань «Олімпійські надії» буде «Сильні, сміливі, спритні тільки
вперед»
Діти
розподіляються на дві команди. Кожна команда говорить привітання:
1
команда:
Ми спортивні друзі!
З
фізкультурою дружимо -
Лікар
нам зовсім не потрібний
2
команда:
Ми бажаємо вам, хлопці,
Бути
завжди здоровими!
Але
добитися результату
Не
можливо без праці
Незнайко:
Слухайте мою команду. Проводиться командні змагання
«Хто
швидше» - грають діти по черзі добігають до умовного позначення і повертаються
назад в свою команду;
«Пробіги
і не задень» - грають по черзі пробігають між кеглями «змійкою» до умовного
позначення і повертаються назад у команду;
«Спритні»
- грають по черзі добігають до обруча, стрибають у нього, з обруча кидають
мішок з піском у ціль, повертаються назад в команду;
«Проведи
шайбу» - за сигналом Незнайка, грають діти по черзі ведуть шайбу ключкою до
визначеного орієнтира, забивають у ворота, беруть шайбу і повертаються в
команду;
«Бобслей»
- грають в команді діти кладуть руки один одному на плечі і за сигналом
потрібно не відриваючи рук від того, хто стоїть попереду добігти до визначеного
орієнтира і повернутися назад;
Незнайко:
Наші змагання «Олімпійські надії» закінчилися!
Підведення
підсумків. Нагородження переможців. Коло пошани під марш.
Незнайко:
Ось настав час прощатися
Буде
короткою наша мова
Говоримо
всім «До побачення»!
До
щасливих нових зустрічей
«Тато,
мама і я – спортивна сім'я»
Ведуча: Добрий день! Сьогодні ми проводимо спортивне свято «Тато,
мама і я – спортивна сім'я», щоб переконатися, що наші діти та їхні батьки
спритні, сміливі, мужні, винахідливі. Тож зустрічайте наших учасників.
Під
марш виходять команди (команда «Сонечко» - наліво, команда «Посмішка» -
направо).
Ведуча: До виносу державного прапору і прапору дитячого садочка –
стояти струнко!
Вносять
прапор. Звучить гімн.
Ведуча: А тепер команди привітають одна одну.
Капітан
команди «Сонечко»: Наш дивіз!
Команда: Щоб рости і гартуватись,
І міцніти, як броня,
Треба, друзі, нам займатись
Фізкультурою щодня.
Капітан
команди «Посмішка»: Наш дивіз!
Команда: Щоб здоровим, сильним бути,
Треба нам про сум забути.
Спортом треба всім займатись
І частіше посміхатись.
Представлення
журі.
Ведуча: Ну що ж, діти, давайте перед нашими змаганнями зробимо
розминку.
Вмикає
магнітофон, а він не вмикається.
Ведуча: Діти, що ж робити? Можливо, я його зараз швиденько відремонтую?
Дістає
ящик з інструментами, виймає гвинтики.
Вибігають
Маша і ведмідь.
Маша
і
Ведмідь: Добрий день, діти! Ви нас впізнали?
Діти: Так!
Маша: Що у вас сталося?
Ведуча: У нас зламався магнітофон. Можливо, ви допоможете нам його
відремонтувати?
Маша: Магнітофон – це прилад для магнітного запису і відтворення звуку.
Спочатку магнітофони були стаціонарними, котушковими, в яких магнітна плівка із
звуком намотувалась на величезні бобіни. А з часом вони почали вдосконалюватись
і зараз ми маємо магнітофони, які зчитують інформацію з дисків.
Ведмідь: Зараз
ми все виправимо, все відремонтуємо.
Підходять
до магнітофону, ремонтують.
Маша: А чому ви зібрались? Я бачу, що вас тут так багато – і дорослі, і
діти.
Ведуча: Так, в нас спортивне свято і ми запрошуємо вас залишитись з
нами.
Маша і Ведмідь: Залюбки!
Ведмідь: Тоді
будемо змагатись! Я вибираю собі ось цю команду.
Маша: А я – ось цю! Перед змаганнями нам потрібно зробити
розминку, щоб розім’яти наші м’язи.
«Помагатор».
Дихальна
гімнастика.
Ведмідь: Я
бачу, що ви спритні, і ми б хотіли вас запросити до школи фіксів, де заняття
проводить професор Дєдус. Але, щоб навчатися в цій школі, вам потрібно довести,
що ви винахідливі, швидкі, дружні.
Маша: Але в нашій школі залишилося мало місць. Тому давайте
позмагаємось, щоб дізнатись, хто гідний навчатись у нашій школі. Я думаю, що
переможе моя команда!
Ведмідь: А
я думаю, що моя!
Ведуча: Тож давайте розпочинати змагання.
Ведмідь: У
першій нашій естафеті нам потрібно оббігти кубики, взяти кеглю і по прямій
добігти назад і передати естафету наступному гравцеві.
Проводиться
естафета.
Маша:А тепер друга естафета, нам потрібно пролізти в тунель, вилізти,
добігти назад і передати естафету наступному гравцеві.
Проводиться
естафета.
Ведмідь: Наступна
естафета називається «Змійка». У ній всі учасники стають на коліна і беруть
попереднього учасника за ноги. Команди мають доповзти до відміток та обповзти
їх. При цьому змійка не має розірватися.
Проводиться
естафета.
Ведуча: А тепер слово надається журі.
Журі
оголошує проміжний підсумок.
Маша: А зараз ми хочемо пограти
з вашими батьками. Для цього нам потрібен тато з однієї команди і з другої.
Боротьба на руках. Так само
змагається друга пара татусів.
Ведмідь: Тат
ми вже перевірили, тепер позмагаються мами.
Маша: Для цього нам потрібні дві мами, побачимо, яка
спритніша.
Мамам
до ніг прив’язують повітряні кульки, під музику вони змагаються – хто швидше
лопне кульку суперниці. Так само змагається друга пара мам.
Ведуча: Нолик, Сімка, крім того, що наші дітки спритні і сміливі,
вони ще й дуже артистичні і підготували для вас таночок.
Герої: Ми залюбки подивимось.
Танок
дітей.
Ведмідь: Молодці,
дуже гарно. А тепер скажіть мені, чи подобається вам грати в сніжки?
Діти: Так!
Маша: Для наступного змагання нам потрібні дві мами. Гравці команд по
черзі біжать до сніжок, беруть одну і кидають, а завдання мами – впіймати її
нальоту у кошик.
Проводиться
естафета.
Ведмідь: Молодці,
впорались, а тепер давайте порахуємо, яка ж мама вправніше збирала сніжки.
Проводиться
підрахунок.
Маша: А тепер перевіримо батьків на витривалість. Батьки попарно
складають руки «стільчиком» і по черзі переносять дітей у визначене місце. Коли
вони повертаються до команди, стартує наступна пара. Завдання дітей – міцно
триматися за батьків.
Ведмідь: Ну
що ж, залишилось останнє завдання. Для цього нам потрібно бути сильними і
швидкими спритними.
Перетягування
канату.
Маша: Молодці.Закінчилися всі наші випробування. Ви всі спритні, швидкі,
навіть не знаю, що робити – хочеться прийняти всіх.
Ведуча: Нолику, Сімко, в нас є компетентне журі, яке спостерігало за
виконанням завдань і зараз воно оголосить результати змагань.
Журі
оголошує результати, нагороджує переможців.
Герої: Ми дуже раді, що завітали до
вашого дитячого садочка, знайшли хороших учнів для нашої школи. Тож
запрошуємо команду « » 1
вересня на заняття нашої школи.
Фіксики
прощаються, виходять з зали.
Ведуча: Ну що ж, закінчилось наше спортивне свято. Команда «Сонечко»,
наліво! Команда «Посмішка», направо! До виносу державного прапору і прапору
дитячого садочка – стояти струнко!
Виносять
прапор.
Ведуча: Дякуємо батькам за активну участь, за підготовку свята. До нових
зустрічей!
Виходять
під марш.
В
цьому залі ми святкуєм,
І
співаєм, і танцюєм.
А
закінчимо садок -
Підем
на "Фабрику зірок"!
У
роботі з дітьми за сучасних умов
Кабінет
методичний - це основа основ.
Тут
не просто робота, тут творчість живе,
Тут
фантазії, досвід, минуле й нове.
Цікаві сценарії для проведення спортивних свят
ВідповістиВидалити