Свята і розваги




 «Спортивні розваги»

«Олімпійські надії»

Мета розваги: Популяція фізичної культури та залучення дітей до систематичних занять, створення позитивного настрою
Завдання розваги:
·         Удосконалювати вивчені навички основних рухів у змагальній формі;
·         Розвивати спритність, швидкість реакції;
·         Закріплювати знання про види спорту, які входять у зимові Олімпійські ігри;
·         Виховувати почуття колективізму, повагу один до одного;
Інтеграція освітніх галузей
«Соціалізація» - Формування уявлень про дружніх взаємин між однолітками
«Комунікація» - Розвиток вільного спілкування з дорослими та дітьми
«Фізкультура» - Область здоров'я
Попередня робота:
·         Складання сценарію розваги, підбір ігор та естафет, оформлення залу, підбір спортивного інвентарю;
·         Поділ дітей на дві команди, в кожній команді по шість чоловік. Виготовлення медалей
·         Обладнання та інвентар: кеглі, обручі, ключки, шайби, дуги, музичний центр, диск із записом маршу, спортивна форма;
Хід розваги: Вихователь в ролі Незнайка. Діти входять в групу разом з Незнайком під марш, роблять коло пошани і стають півколом.
Незнайко: Я вітаю учасників спортивного свята «Олімпійські надії. Пропоную представитися нашим гостям.
Незнайко проводить гру раз, два, три назви своє ім'я. (Діти по черзі називають свої імена)
Незнайко: три, чотири, п'ять будемо ми зараз грати. (Діти роблять коло) Незнайко проводить гру «Назви зимові види спорту» (діти називають зимові види спорту, Незнайко вивішує картинки на дошку)
Незнайко: Хлопці всі ці види спорту входять в зимові «Олімпійські ігри»
Незнайко: Як ви думаєте, чому наше свято називається Олімпійські надії»? (Відповіді дітей)
Незнайко: Так, я сподіваюся на вас, що у майбутньому ви зможете підкорити Олімпійські вершини і бути першими на Олімпіаді
Незнайко: Ви мої Олімпійські надії. А щоб стати учасником Олімпіади та продемонструвати свої досягнення, перемогти всі рекорди, необхідно багато займатися фізичною культурою, щоб бути сильними, сміливими, спритними. Ви хочете бути чемпіонами? ( Відповіді дітей)
Незнайко: Пропоную влаштувати змагання. Покажіть нам свої здібності
Незнайко: Девізом наших змагань «Олімпійські надії» буде «Сильні, сміливі, спритні тільки вперед»
Діти розподіляються на дві команди. Кожна команда говорить привітання:
1 команда: Ми спортивні друзі!
З фізкультурою дружимо -
Лікар нам зовсім не потрібний
2 команда: Ми бажаємо вам, хлопці,
Бути завжди здоровими!
Але добитися результату
Не можливо без праці
Незнайко: Слухайте мою команду. Проводиться командні змагання
«Хто швидше» - грають діти по черзі добігають до умовного позначення і повертаються назад в свою команду;
«Пробіги і не задень» - грають по черзі пробігають між кеглями «змійкою» до умовного позначення і повертаються назад у команду;
«Спритні» - грають по черзі добігають до обруча, стрибають у нього, з обруча кидають мішок з піском у ціль, повертаються назад в команду;
«Проведи шайбу» - за сигналом Незнайка, грають діти по черзі ведуть шайбу ключкою до визначеного орієнтира, забивають у ворота, беруть шайбу і повертаються в команду;
«Бобслей» - грають в команді діти кладуть руки один одному на плечі і за сигналом потрібно не відриваючи рук від того, хто стоїть попереду добігти до визначеного орієнтира і повернутися назад;
Незнайко: Наші змагання «Олімпійські надії» закінчилися!
Підведення підсумків. Нагородження переможців. Коло пошани під марш.
Незнайко: Ось настав час прощатися
Буде короткою наша мова
Говоримо всім «До побачення»!
До щасливих нових зустрічей




«Тато, мама і я – спортивна сім'я»


Ведуча: Добрий день! Сьогодні ми проводимо спортивне свято «Тато, мама і я – спортивна сім'я», щоб переконатися, що наші діти та їхні батьки спритні, сміливі, мужні, винахідливі. Тож зустрічайте наших учасників.
Під марш виходять команди (команда «Сонечко» - наліво, команда «Посмішка» - направо).
Ведуча: До виносу державного прапору і прапору дитячого садочка – стояти струнко!
Вносять прапор. Звучить гімн.
Ведуча: А тепер команди привітають одна одну.
Капітан команди «Сонечко»: Наш дивіз!
Команда: Щоб рости і гартуватись,
        І міцніти, як броня,
        Треба, друзі, нам займатись
        Фізкультурою щодня.
Капітан команди «Посмішка»: Наш дивіз!
Команда: Щоб здоровим, сильним бути,
                 Треба нам про сум забути.
                 Спортом треба всім займатись
                 І частіше посміхатись.
Представлення журі.
Ведуча: Ну що ж, діти, давайте перед нашими змаганнями зробимо розминку.
Вмикає магнітофон, а він не вмикається.
Ведуча: Діти, що ж робити? Можливо, я його зараз швиденько відремонтую?
Дістає ящик з інструментами, виймає гвинтики.
Вибігають Маша і ведмідь.
Маша і Ведмідь: Добрий день, діти! Ви нас впізнали?
Діти: Так!
Маша: Що у вас сталося?
Ведуча: У нас зламався магнітофон. Можливо, ви допоможете нам його відремонтувати?
МашаМагнітофон – це прилад для магнітного запису і відтворення звуку. Спочатку магнітофони були стаціонарними, котушковими, в яких магнітна плівка із звуком намотувалась на величезні бобіни. А з часом вони почали вдосконалюватись і зараз ми маємо магнітофони, які зчитують інформацію з дисків.
Ведмідь: Зараз ми все виправимо, все відремонтуємо.
Підходять до магнітофону, ремонтують.
МашаА чому ви зібрались? Я бачу, що вас тут так багато – і дорослі, і діти.
Ведуча: Так, в нас спортивне свято і ми запрошуємо вас залишитись з нами.
Маша і Ведмідь: Залюбки!
Ведмідь: Тоді будемо змагатись! Я вибираю собі ось цю команду.
Маша: А я – ось цю! Перед змаганнями нам потрібно зробити розминку, щоб розім’яти наші м’язи.
«Помагатор».
Дихальна гімнастика.
Ведмідь: Я бачу, що ви спритні, і ми б хотіли вас запросити до школи фіксів, де заняття проводить професор Дєдус. Але, щоб навчатися в цій школі, вам потрібно довести, що ви винахідливі, швидкі, дружні.
Маша: Але в нашій школі залишилося мало місць. Тому давайте позмагаємось, щоб дізнатись, хто гідний навчатись у нашій школі. Я думаю, що переможе моя команда!
Ведмідь: А я думаю, що моя!
Ведуча: Тож давайте розпочинати змагання.
Ведмідь: У першій нашій естафеті нам потрібно оббігти кубики, взяти кеглю і по прямій добігти назад і передати естафету наступному гравцеві.
Проводиться естафета.
Маша:А тепер друга естафета, нам потрібно пролізти в тунель, вилізти, добігти назад і передати естафету наступному гравцеві.
Проводиться естафета.
Ведмідь: Наступна естафета називається «Змійка». У ній всі учасники стають на коліна і беруть попереднього учасника за ноги. Команди мають доповзти до відміток та обповзти їх. При цьому змійка не має розірватися.
Проводиться естафета.
Ведуча: А тепер слово надається журі.
Журі оголошує проміжний підсумок.
Маша: А зараз ми хочемо пограти з вашими батьками. Для цього нам потрібен тато з однієї команди і з другої.
Боротьба на руках. Так само змагається друга пара татусів.
Ведмідь: Тат ми вже перевірили, тепер позмагаються мами.
Маша: Для цього нам потрібні  дві мами, побачимо, яка спритніша.
Мамам до ніг прив’язують повітряні кульки, під музику вони змагаються – хто швидше лопне кульку суперниці. Так само змагається друга пара мам.
Ведуча: Нолик, Сімка, крім того, що наші дітки спритні і сміливі, вони ще й дуже артистичні і підготували для вас таночок.
Герої: Ми залюбки подивимось.
Танок дітей.
Ведмідь: Молодці, дуже гарно. А тепер скажіть мені, чи подобається вам грати в сніжки?
Діти: Так!
МашаДля наступного змагання нам потрібні дві мами. Гравці команд по черзі біжать до сніжок, беруть одну і кидають, а завдання мами – впіймати її нальоту у кошик.
Проводиться естафета.
Ведмідь: Молодці, впорались, а тепер давайте порахуємо, яка ж мама вправніше збирала сніжки.
Проводиться підрахунок.
Маша:  А тепер перевіримо батьків на витривалість. Батьки попарно складають руки «стільчиком» і по черзі переносять дітей у визначене місце. Коли вони повертаються до команди, стартує наступна пара. Завдання дітей – міцно триматися за батьків.
Ведмідь: Ну що ж, залишилось останнє завдання. Для цього нам потрібно бути сильними і швидкими спритними.
Перетягування канату.
МашаМолодці.Закінчилися всі наші випробування. Ви всі спритні, швидкі, навіть не знаю, що робити – хочеться прийняти всіх.
Ведуча: Нолику, Сімко, в нас є компетентне журі, яке спостерігало за виконанням завдань і зараз воно оголосить результати змагань.
Журі оголошує результати, нагороджує переможців.
ГероїМи дуже раді, що завітали до вашого дитячого садочка, знайшли хороших учнів для нашої  школи. Тож запрошуємо команду «          » 1 вересня на заняття нашої школи.
Фіксики прощаються, виходять з зали.
Ведуча: Ну що ж, закінчилось наше спортивне свято. Команда «Сонечко», наліво! Команда «Посмішка», направо! До виносу державного прапору і прапору дитячого садочка – стояти струнко!
Виносять прапор.
Ведуча: Дякуємо батькам за активну участь, за підготовку свята. До нових зустрічей!
Виходять під марш.






В цьому залі ми святкуєм, 
І співаєм, і танцюєм.
А закінчимо садок - 
Підем на "Фабрику зірок"!

У роботі з дітьми  за сучасних умов 
Кабінет методичний - це основа основ.
Тут не просто робота, тут творчість живе,
Тут фантазії, досвід, минуле й нове.




Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації